2006年10月6日 星期五

藍田中秋之夜~

話說我放學回家後不久
便去了何里活廣場吃晚飯....
Bill打給我說jeff 他們約我去藍田過中秋=0=
因為要吃飯的關係....我10點才能去到@@

從家中前往鑽石山MTR站的途中...
志蓮淨院的對面是一個新建成
但還未開放的公園....
不知怎麼....有一堆阿婆從公園中步出....=.=
真是一大奇事呢~

到了藍田站後:
javier+佢女友到左後就去了買水+蠟蠋+燈籠~
之後既上山先係最辛苦= =
點解藍田公園要係山上面....T_T

終於到了Harold 說的....上年都係"個度"玩既"個度"....
個度即係邊度?我都唔知道....
玩玩下有人煲蠟....俾我錄起左@@
好大火既同時有個細路走左出黎睇....佢入左鏡頭@@
一幕火海孤雛的難得片段就是這樣誔生的了
(中間是踼波時間+看jeff的朋友SM jeff...用那個流星槌...)

期間有一班細路係先前有人煲蠟的地方又開始了...
正當我同javier踼緊波既時候....
我聽到佢地話: 淋D水落去啦...(另一個說: 淋可樂啦)
幾十秒後我就聽到一聲巨響....
好大火@_@....個度隔黎有一家人係度玩緊
入面有個主婦咁既女人大聲係度叫唔好@_@
班細路入面->其中有個拎住個水樽(應該可樂黎)既細路就話啦:
我地係度救火....

之後當然俾人插到曉飛..
仲要係幾圍人一齊插....
真係想唔識飛都難...

之後都無乜特別事(執到個apple燈籠)
玩到成2點先走....

PS:harold 原來是佛之西本@@
PS2:10月新翻太多了吧.\_/.

沒有留言: