2006年9月22日 星期五

搞事的一天

早上返學本來諗住遲硬到
點知係小巴度收到5個電話...
william(問我係邊)->唐華(問我咩課室)->唐華(話我知唔洗上)->william(講我知唔洗上+叫我去a204c)->7 ken(打黎唔知做乜...可能想fix我掛~)

都咪話唔興奮.....未試過朝早咁多電話= =

繼續玩router= =7到跟住note打ip.....我一定係short q左= =
真係唔俾人話都唔正常= =

12:30上nelson堂= =
俾佢話v班係最嘈= =
mic 同ck傾計都俾佢插到飛起= =
mic mic真可憐呢~

lunch因為病....個嗅覺好有問題= =
我無心聞唔出個杯係"華田"架= =
唉....病真係好辛苦
(ps: lunch 間...ken因為螢之祭之無打底事件而被笑話lol
所以說沒真憑實據的事還是不要亂說的好= =被當作笑話可不好玩@@)

lunch 後cs....
cs...
cs..
cs.

....到了3:30 freddy 堂....學校停電= =
DHCP死/router 死/canteen 無電/a+d座都無電/d 電腦get唔到ip/無冷氣/local network都去唔到
結果當然只好提早放學,去到約4:35才回復冷氣,4:45才get到ip...

最終今天只上了一個小時堂....

(ps: 12點幾諗住同ray+bill玩coh....點知ims個upload太慢...唔可以3個人玩....最多2個人...
殘念呢~
最後我決定早d去訓....因為病搞到好眼訓.....)

[POPGO][Serials][Nana][GB][704X396]25

沒有留言: