2006年9月16日 星期六

螢之祭一個字:正

官網網址: http://firefly.vtc.edu.hk/


雖然等人等左好耐(不過我相信精彩個d show我都有睇到)
雖然剛開始有d失望(因為太早加上很多cosplayer都未到,所以氣氛差了點)
雖然有d嘔心既畫面(男著女式浴衣/乸型cosplayer+dancer= =)
雖然有d cosplayer 唔係咁靚(有很多都不錯/大部份浴衣都不錯看)
雖然遇到個痴線佬(下文詳述)
總括來說, 這次活動很成功呢~
所以我明天還會再去, 可以用今天的票尾免費進場呢~

約1:25 到達觀塘mtr站
約2:25 bill到達
約2:40 ken到達->上小巴($2.5 紅van)
約2:45 到會場, 買飛
剛入到會場, ken表現出很失望的樣子(說著被騙了來,有點後悔xd)
由門口走到去了藍球場,發現人不多,我們才開始研究場刊
然後我發現原來hall是有同人誌,於是便上去看看
(入到hall才知道原來比賽/表演的場地是hall的台...)
約2:50 入hall, 睇同人誌d野
(hall門口有著P-Active 的展示及<即場繪畫>比賽的場地)
約3:00 開始有show睇
(男+女mc出現了,bill多次向我強調女mc唔夠d cosplayer靚...)
上文提到的痴線佬出現了!!!
條粉皮剛開始是站在ken後面...
而我是不幸地站在ken左後....bill在我左邊...
不用多說,我就成為了第一名受害人!!!
容許我案件重演一下︰
當時台上在進行團體cosplayer大賽
咁同人呢d野少不免出現kiss場面(雖然有可能是借位)
剛好台上在演出這一幕
在演完的一刻,那條粉腸突然伸個頭過黎我耳邊大叫︰
你睇唔睇到呀?係咪真係咀左呀?我睇唔清楚呀!
(不就kiss 嘛...興奮些什麼...雖然偶是沒kiss過...orz)
當場我o了嘴...立即無視佢+用手指掩耳...(免得再受到佢音波功既attack)
到了下一隊,又有演出kiss...不過這次激了些...因為是真kiss
條粉人又係我耳邊轟炸我隻耳....
佢好大聲咁講︰「你睇唔睇到呀?真係咀左呀!今次我睇到好清楚呀!真係有呀!
(當場sm到我隻耳重傷[我隻可憐既右耳呀])
唔係講笑,我feel到中左內傷....
我轉位企後就到bill同ken中招了~
(佢地都死得好慘xd)

(其實仲有個hihi錄影師,佢個hihi有梯仲要企勁前
最初遮左我視線既半個台,我同bill後面有班女仔,人比較細粒
係度係咁話個錄影師,佢地講d野好好笑,引到我同bill都忍唔住笑)

約5:15 完了...脫苦海了
見到jeff+harold係左邊閃出黎...
(當時我就後悔緊我地當初點解唔去左邊....)
見到佢地就少不免講下個hihi
行同人誌期間買左個牌仔(有個halo公仔)
約6:10 harold閃了(食飯喎~)
夜祭
由太鼓開始(我同bill等左個太鼓好耐= =...點知好快完左....)
然後就是跳舞表演了....我們在場中轉來轉去
影了幾張涼宮浴衣相(ken暴影,仲話佢地差d走光
我最記得佢話,佢地入面乜都無著架,連波都無....orz)

走之前跟bill+ken去了玩撈金魚
我撈到兩條,佢地各一條
我win左xd
輸左既人要請飲野,結果我今日雖然買左野,不過最後係賺左囉A_A

約8:00 閃人了
(行落去!!!!攰到我呀....)

Company of Heroes English Patch, Version 1.0 - 1.2 released

[POPGO][FREEWIND][Zero-Tsukaima][11][HDTVRIP]

沒有留言: