2006年9月9日 星期六

bill之集中營的解釋~

  1. 首先, 個個收唔到電話
    >係香港all台都收唔到
    >就算漫遊到, 有時無la la收唔到
  2. 第二, 6間房
    >但,2間大房係36人房
    >2間36人+2間16人+2間4人(4+16 for girl)
  3. 仲有, 個營唔包野食
    >要另外book
    >call 外賣
    >>但個營有廚房
    >>佢D碗要自己洗
    >>佢第一餐比左碗我地
    >>第二餐無, 要洗返黎用
    >>用左營地D碗都要洗
  4. last個日
    >要摺返好D被比佢
    >仲要我地掃返個6間房比佢
    >>勞改我地.......
    >>canteen都要掃
    >>垃圾箱又要我地清
    >>拎埋D垃圾出去垃圾站.....
    >>bbq <~~自己起火la >>做到我36彩.....
    >>last個日真係勞改......

PS:

原本想book我地hold個年個個
但book唔到
因為遲交錢, 比BSM搶左

PS2:

仲有個point
>係個營好細
>咁細咁多人
>又勞改
>仲唔係難民營?

PS3:

以上所有對話全為BILL真情流露
只刪去我的說話, 絕無節錄XD

沒有留言: