2007年2月9日 星期五

[轉貼: Yahoo!] 行行創意演繹 「我會做好呢份工」

行行創意演繹 「我會做好呢份工」 (明報) 02月 08日 星期四 05:10AM

【明報專訊】煲呔曾在選舉期間,要數最經典的兩句話,怕且是「我24小時都係特首」,以及「我會做好呢份工!」。不過,明眼人聽聞,前者就不太受廣大打工仔歡迎,有工會大佬就曾當面勸煲呔,「

24小時都係特首」此話「太招積」,打工仔聽了就心裏不舒服,勸他不要再講為妙。這趟煲呔都肯聽勸,笑言下次會收斂一下。

至於「我會做好呢份工!」這句競選口號,就成為不少打工仔自勉與互相挖苦的「名句」。明眼人最近就收到一個由好友傳來的「e貓」,有網友將煲呔曾這句口號「舉一反三」,搞個「其他行業版」,在網上廣泛流傳,都相當搞笑。內容如下﹕

曾蔭權在2月1日宣布角逐連任時說﹕「我會做好呢份工!」,如果換轉是其他行業或者其他人,應該會這樣說吧﹕

地盤佬﹕「我會鑽好呢個窿!」

氣功師﹕「我會發好呢次功!」

八達通公司﹕「我會整好八達通!」

天文台﹕「我會測好呢個風!」

整容醫生﹕「我會隆好呢個胸!」

鐘表師﹕「我會整好呢個鐘!」

廚師﹕「我會爆好呢碟葱!」

麻將腳﹕「我會碰好呢隻東!」

╳╳公司的專業員工﹕「我會五點九就鬆…… 」

換轉是一些政治人物又會點講?

民主黨 ﹕「我會凡事都反中。」

孫明揚 房屋及規劃地政局 長)拆走鐘樓,送去堆填區﹕「我會送好呢個鐘。」

網上世界確實創意無限。

沒有留言: