2007年5月21日 星期一

PW3最終完成了

最終版都係唔太Likey....
真係有好多function無法加落去
因為時間真係唔夠
奇就奇在靈感係最後個幾日先會爆出黎=.=
bill仲問我點解咁快寫好=.=.....
因為我唔知點解好清楚個time planner既flow應該點寫.....
一口氣寫晒D add/edit/del function....
而且竟然無大bug=0=
我自己都估唔到
我開頭真係以為自己ko 唔到個D function 架

今次真係多得bill + william + terry既相助...
無佢地, 無我呢個有野睇既program 同埋report

所以送返張卡過佢地

沒有留言: