2006年10月7日 星期六

城大秋祭<<頹之祭>>

早知係咪頹既我就唔去啦...
上佢個網已經發現無cosplayer 比賽既timetable
賽地平面圖只顯示收費的地方..
其實內裡只有數十個賣同人東西的counter
我去到才知道原來cosplayer 表演/比賽的地方是在收費場地之外

秋祭我是第一年去的...
早前去過了螢之祭...
本來對秋祭還滿期待的><
我1點多去到...
不知道為什麼外面排了那麼多人= =
奇怪的是舞台在外邊....變成了場內人流少得可憐...
場外熱死了還要堆在一堆看表演....
約2點我才看見有工作人員貼出了幾張紙...
A4紙用原子筆寫著...
[2:00-3:00 嘉賓表演]
[3:00-5:00 cosplayer比賽]
[5:00-6:00 在場人土表演]....還說可以即場登記...

那些字是很幼的從遠看跟本會以為是白紙3張...
場刊根本沒Timetable!
沒cosplayer 比賽時間/人數/資料
會場平面圖只有收費的同人誌場地...
沒親身到達根本不會知道舞台在外邊...
場刊看起來很原的樣子...
但有9成9的都是在介紹同人攤位...
還有些沒資料的地方出現了...
ERROR 404 (image not find)=0=

參加比賽的cosplayer...
10隻手指都數得晒(單人/一隊的)...
而且沒隊名...叫什麼A01...A02....OMG!!!!
改個有趣點的名字也好啊...
A什麼的....太那個了...
而且司儀只有1 個女仔...
個mic 又細聲= =
隊都未出晒就叫人去投票
搞到我仲以為完晒= =

最後想行花園個陣仲要有條HIHI唔俾人行!
我頂佢個肺! 你開架條路?影相就相啦...行遠D都唔夠
仲要得寸進呎! TMD
本身玩完一晚...人又攰...秋祭又令人失望
已經好火架啦! 真係差D忍唔住去diu 9條HIHI
真係講起都火....

其他野都無乜好講了...
下面純插= =

cosplayer 比賽
到場時才看見有工作人員貼出通告 (表演+比賽時間...)
舞台外露...熱
參加的cosplayer人數少
所謂的表演只有一隊人出過場...
中間時間都空著...安排的人士不覺得有問題的嗎?
cosplayer 比賽時間delay (到了2點才叫人集合/主持是傻的嗎?)
D隊名可以唔洗咁7吧...
點解要一隊隊行完catwalk之後再出場表演?
一次過CATWALK+表演有乜問題?
如果唔係咁出名我仲以為第一年搞!
(比賽者質素已經唔係最重要既問題了)

同人誌是收費場地
場地太細/無人流
個表演場地係外面
(真係黎買同人精品既有幾個?)
純影相既都唔少吧! 收費既地方唔俾影相
真係搵鬼入場...就算入左都會好快出返黎
買完野就閃啦...無野買既閃得仲快啦
個主辦單位明倒自己米...
搞活動都要有常識呀! 仲要咁大型! 用下腦啦~你班搞手...
(真係話你On9驚你嬲)

場刊=垃圾
廢到咁都有既
無contact page
無timetable
無參賽cosplayer
百無場刊...設計既人...你係得既! 10月之星仲唔係你?!
一本睇上去好厚既場刊
得一堆參展者名字+圖片...
分DAY 1 / DAY 2...D 參展者仲要有唔少重複...
浪費紙....學下環保啦!

無乜helper
好難見到唔係重係度既helper!!!!

沒有留言: